Cp framför sin tv.

Jag saknar min iPod oerhört mycket!
Det är jättejobbigt att åka tåg utan den... Igår var det en tant som satt mitt emot mig som åt godis med öppen mun och smaskade så mycket att jag inte kunde sova. Haha, pain!
Har inte heller speciellt mycket musik på datorn, jobbigt!
Men nu är det mimikry och DLK för hela slanten! (Haha, har avslutat alla meningar med utropstecken, måste sluta upp med det!)

Måste egentligen plugga inför matteprovet imorgon, men orkar inte... Pluggade inte igår heller.
Jag och Angelica drog till studiehallen för att plugga matten idag, men det gick inte så bra. Var så trött att talen liksom flöt runt framför ögonen på mig. Usch. Får väl ta och gå igenom det viktigaste på tåget imorgon.

Idag har jag i alla fall varit med en av mina favvopöjkar, det är naturligtvis Jesper jag talar om, vi träffas så sällan nu för tiden och jag hatar det. Käkade pizza och nu har jag ont i magen som fän, typ tredje gången på ett par veckor jag äter pizza. Måste sluta upp med dessa fasoner!

Grey's Anatomy snart btw! :)

Hahahah, http://www.metro.se/2009/10/05/38851/nytt-spel-vill-att-du-ska-slicka-pa-d/ what the hell?


Finns en chans finns en liten chans att titta i spegeln idag
Och se igenom det ansikte som är jag?
Om jag kan glömma av alla yttre krav
Då kan jag bli som er som går omkring och ler
Vi kan skina tillsammans kan bli fler och fler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0