Bröst

Idag gjorde jag något som tror att jag aldrig gjort förut, jag köpte ett par blåa jeans, alltså ett par jeans som inte var svarta eller gråa. Det känns lite konstigt att gå utanför min vanliga färgskala när jag köper kläder... (gråskalan), så var tvungen att köpa en grå tröja också. Färger är inte riktigt min grej, ljusa kläder är inte riktigt min grej. Well, well.

Anyway, nu är det Torsdag och allt som är roligt börjar närma sig! Imorgon slutar jag 11.55 och på kvällen ska jag på Jespers spelning, och på lördag är det ju MUSE! Fuck yes (<- Ja, jag är medveten om hur töntigt det lät) men ja. Åh, så pepp är jag!

Därefter är det ju lov! :D
Vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet än, inga riktiga planer ännu... Men de som vill kan ju komma hem till mig eller träffas någon annanstans, vet inte ifall jag kommer att orka vara i Göteborg speciellt mycket, tänkte ta en paus ifrån att pendla medan jag kan!
Fast egentligen har jag ju inte lov, utan vecka till förfogande, men eftersom att jag inte ligger efter i något och inte kan ha utvecklingssamtal så tror jag att jag är ledig hela veckan :) Ska dubbelkolla imorgon.


Bild ifrån i somras, min bror, syster och jag när vi var och hälsade på några, den första och kanske sista gången jag gjorde något med min "familj" på väldigt länge. hade varken sovit ett duschat på något dygn eller så, var asfräsch.
Där har ni även anledningen till att jag inte ler på kort.

Btw, har fortfarande inte förstått varför bröstcancern får en hel jävla månad när ingen annan cancer får det? Varför är den viktigare än någon annan cancer? Den är ju till och med något lättare att bli av med än andra former av cancer. Skulle hellre gett månaden till hjärncancer eller liknande för att det är svårare att bota.
Det är nog bara för att vi är så bröstfixerade, vi vill inte att kvinnor ska operera bort sina bröst...

Kommentarer
Postat av: Frida<3

Varför inte ägna en månad åt diabetes? :O Åtminstone en vecka... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0