Breathe me in

Snus, cookies, vatten, musik, filosoferande, papper och penna.
Så ser det ut just nu, jag gillar inte riktigt nätter... Nu är det ju i och för sig inte speciellt sent, men tillräckligt för att jag inte ska gilla det. Jag är otroligt rastlös och stressad, vet inte riktigt varför jag är stressad men kul är det inte. Mina ögon är trötta och svider, så orkar inte läsa eller något. Ska nog skaffa ögondroppar.

Tänkte jag dra på någon film eller något om en stund som kan uppbehålla mina tankar ett tag. Gillar inte ens att se på film, inte när jag är själv i alla fall. Kanske blir någon serie eller något istället.


Hahah, konstig bild, men jag har typ inga bilder på mig själv och det var länge sedan jag laddade upp någon.



Fick mitt klassfoto idag btw, haha, ser helt retarderad ut. CP09<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0