BAEmballage/BambaLars



Yes, baby, feel the music!
Sitter... ligger här med Angelica och är allmänt hardcore, kollar på Edarem. Thats my man! Så jävla bad-ass är han, ska börja säga bad-ass, det är coolt... Och kick-ass. Känner att jag måste börja byta ut lite ord i mitt aktiva vokuabulär. Bestämde dessutom med Jesper förut att jag ska börja bli hardcore igen, han har liksom gått om mig i hardcorenivå nu för tiden, illa!
HardcoreBarry on her way. EHEHEH.

Seriöst inlägg!<3

Sedan blir det kladdkaka och pianisten för fulla gubbar... Gillar inte fulla gubbar. Speciellt inte på tåg, fyllegöbbar.

Känner mig random... Min mobil startar inte, kan bero på att batteriet är slut, så nu ska jag ladda den! He-he-he.
En tysk vill ha sex med mig, fast han vill att vi ska prata engelska under samlaget, lite som i porrfilmer, hahah, träffade honom på liseberg när jag var typ 13, en annan gång ville han och hans kompis ha trekant med mig.
Den killen är inte normal. Ingen på min msn är normal, igår blev jag mordhotad för att jag inte ville träffa en person, utan att jag kände honom, han skulle skjuta mig med sin K47:a. En annan har gjort typ 5-6 nya msn-adresser bara för att jag blockar honom varje gång han frågar ifall jag vill "seee sperma/want to seee sperm" ohja. En annan blev arg när jag inte ville ge honom en avsugning på hans namnsdag. En skåning som är 55 år ville åka hit och köpa mig för några tusen.

Jag tror att jag ska byta msn snart... Har hur många blockade som helst, och ändå rensar jag min msn nästan varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0