Bad-ass noodles

Sitter och äter bad-assnudlar, med soya på... Seriöst, jag Cassandra Winner som hatar soya äter nudlar med soya på för andra gången den här veckan, det är något fel på mig. Har även söt-sursås på, fan vad bad-ass.

Jaja, nog om mina nudlar. Anledningen till att jag bloggar är för att jag inte har något bättre för mig och har ändå inte bloggat ännu idag. Sitter och väntar på att megavideo ska låta mig kolla igen.

Imorgon ska jag till tandläkaren, det kommer bli lite såhär "Du har hål i tänderna, sluta röka, du måste skaffa tandställning" oh joy, jag älskar tandläkaren... Not. Man får inte ens leksaker längre.
Jag har aldrig haft ett riktigt hål i tänderna, men nu har jag ätit så jävla mycket godis och skit att jag säkerligen har det, usch.
Mitt överbett gör att jag egentligen måste ha tandställning, men jag vägrar, skulle se ut som en praktnörd. Skiter i att jag får sjukt ont i huvudet av mitt jävla överbett, jag tänker inte gå runt med räls i typ ett år, det är fan hemskt.
Somliga människor passar i tandställning, jag är inte en av de.

Att jag förmodligen måste skaffa glasögon gör ju inte saken bättre, jag ser inte ett piss med mitt vänstra öga och rätt dåligt med det högra, är alltså närsynt på båda, skulle göra allting ännu värre?!
Jag skulle inte ha några vänner kvar ifall jag skaffade glasögon och tandställning samtidigt. I och för sig är det inte säker att jag ens skulle ha mina glasögon på mig tills dagen jag tatt av tandställningen men ändå.

Jag må vara töntig, men jag vill inte att det ska synas på flera hundra meters håll :(

Nu är det bara 26 minuter kvar innan jag kan titta via megavideo igen, får se vad jag hittar på tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0