Yääz

Alltså, kuk.
Jag borde sova snart, i alla fall gå ifrån datorn... Men jag orkar inte.
Det är fan torsdag idag, spelar inte så stor roll ifall jag är trött imorgon för att det är helg då!

Kan ändå inte sova med min jävla hosta, har hostat oavbrutet i typ en halvtimme nu. Ska försöka få tag på pengar till snus imorgon så att jag inte röker lika mycket nu när jag hostar ihjäl mig, det gör ju bara allting värre.


Jag har verkligen ingenting alls att göra, eller jo plugga, men det orkar jag inte. Verkligen inte. Verkligen, verkligen inte. Det får bli i helgen istället.
Egentligen skulle Cornelia varit inne på msn med mig i natt, men hon har inte loggat in. Såatteh, man kan ju undra vad hon håller på med, hehe. Nej, men, hon har nog somnat.

*Sprayar mitt hår till backslick*

Hahah, seriöst, jag hatar mitt hår, det går mig på nerverna som in i helvete, alldeles för tjockt. Det är alltså därför jag går runt och drar bak min lugg hela tiden. Försöker att inte göra det dock för att jag ser ut som ett retard, men det är en vana i och med att jag alltid gör det hemma.
Jag har i stort sett slutat bry mig om hur jag ser ut nu. Det regnar, mitt hår är fail och mitt smink är typ slut.
Fast jag orkar nästan inte bry mig längre.
Det känns dock som att när man går på måg måste man bry sig om hur man ser ut pga. att det är en såpass stor skola, och det måste man. Men jag väntar med det till jag har klippt mig, köpt nytt smink och nya kläder. Till dess tänker jag gå runt skabbig.


Snart helg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0