Stress

Alltså, jag suger.
Min så kallade självdiciplin är nästan obefintlig.

Den här dagen var egentligen avsedd till att plugga. Men vad har jag gjort idag? Det vet jag inte ens själv, timmarna har bara flugit iväg utan att jag fått ett piss gjort. Det enda jag gjort är att ha läst ett häfte om trafficking klockan halv tre på natten. Mest för att jag belönade mig själv med en snus ifall jag fick något skolarbete alls gjort, annars hade jag tvingat mig själv att vara utan.

Men det var bara en väldigt, väldigt, väldigt liten del av allt skolarbete jag skulle ha gjort idag.
Imorgon ska jag i alla fall göra en fotouppgift, det ska jag verkligen. Men utpå det har jag hur många övriga skoluppgifter som helst som jag hade tänkt att göra i helgen. Räknade precis att jag har ganska exakt sju uppgifter som ska vara klara den här veckan, ifall jag inte glömt något, vissa större än andra. 4 av de ska vara inne antingen på måndag eller tisdag. Jag kommer aldrig att hinna! Ska se ifall jag lyckas skjuta fram några.
Imorgon ska jag fan plugga. Jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0