Shut up woman get on my horse

Kvinns och gubbs, snart drar jag till måg och pratar om skolbyte.
Men jag vill egentligen inte byta skola, det tar verkligen emot nu... Mest för att jag låg rätt bra till i nästan alla ämnen och inte vill förstöra det, och för att jag kommer seriöst att sakna min klass, eller vissa delar av den i alla fall. Men tja, just för att jag verkligen hatar förändringar, främst hastiga förändringar så tar det emot. Detta är jobbigt men what ever.
Kommer i alla fall att hamna i samma klass som några ifrån min gamla skola och jag hoppas verkligen att det blir bra, verkligen. Annars kommer jag att försöka byta tillbaka till Cyber oavsett ifall jag får pendla själv eller inte.

Den största anledningen jag hade till att inte börja på måg ifrån första början var väl att det går folk där som jag inte vill träffa, och jag ville komma ifrån Trollhättan, verkligen. Men antar att detta är ett bra sätt att komma över min pinsamt löjliga rädsla för att träffa en del människor.

Vaknade en halvtimme för tidigt idag utan att kunna somna om, vet ni varför? Jo för att jag hade den här låten på hjärnan, hela natten. Kunde knappt sova alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0