Ryck

Jävla fitthordag. Kommer att få ett nervöst sammanbrott... Typ om någon timme.
Facebook ljög, är inte alls 9% lucky idag, jag är runt 1% lucky, eller typ 100% unlucky idag. Anusdag. Jag har feber och vill sova, men icke.

Btw, ska nog byta till måg. Jag hatar måg, det är seriöst en av de sista skolorna i sverige jag skulle vilja börja på. Varför? För att måg suger. Varför ska jag kanske börja där då undrar ni nu. Jo, för att Angelica ska byta dit, och min nuvarande klass är så jävla tråkig att jag vill dö, seriöst, min klass suger röv. Trots det går jag hellre kvar där ifall Angelica skulle gjort det bara för att schemat är bra, så mycket hatar jag måg.

Kommentarer
Postat av: jesper

ljud och bild?

2009-11-05 @ 13:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0