Mitt hjärta gör mig blind.

Jag är glad, glad över att jag är ledig imorgon, just imorgon.
För att jag är trött. Trött och sjuk vilket enligt mig faktiskt inte är speciellt roligt, inte alls för att vara ärlig.

Min migrän har dock lättat, vilket gör att jag faktiskt kan blogga. Det var fruktansvärt förut och jag kunde inte ens öppna mina ögon då mitt arma huvud nästan sprängdes då. Jag vet inte vad jag skulle göra ifall jag var en person som led av kronisk migrän, jag skulle aldrig klara det.
Sedan har jag ju feber också, vilket inte är så jävla roligt det heller, fast det brukar jag ha såhär på kvällskvisten så att jag bryr mig inte så mycket längre.

Just nu sitter jag och stör mig oerhört mycket på Spotify's reklam, borde inte klaga egentligen, jag menar... Utan de hade jag inte haft någon musik alls sedan jag tappade min iPod. Men jag orkar inte med typ 2 minuters reklam var tredje låt. När jag ska lyssna på min dåliga musik så vill jag fan lyssna på min dåliga musik.

Kom precis på att jag inte är så speciellt ledig imorgon, måste göra läxor som vi fått istället för att ha lektioner dessutom en del andra läxor som jag inte tänker göra ikväll. Utan det blir lite plugg hos Cornelia imorgon och sedan tar jag resten på kvällen. Men kan i alla fall gå upp 10.30, great.

 


Att du är vacker, det är inget du valt själv att vara.
Det gör ingenting, för att jag tycker inte mindre om dig för det.
För att jag är vacker själv, det är inte lätt.
Håll mig hårt så drar vi iväg någonstans där ingen ser.
Ser att det är vi som sitter och ler, ler åt alla er utan vingar.
Åt att ni inte ser hur vackra vi är, ni kommer aldrig att förstå.


Kommentarer
Postat av: Frida<3

Ehm, har du kollat upp symptomen för svininfluensa lilla vänn? :)

två av dom är huvudvärk och feber. krya på dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0