Lössebölle

Ibland är mitt liv underbart, och ibland inte.
Idag är det inte det. Det är söndag idag, jag är trött, sjukt seg och har en jävla massa läxor att göra till imorgon.

Men det jag ligger och har mest ångest över är nog att vi ska simma imorgon, livräddning och sådan skit. Egentligen skulle det blivit av i torsdags, men nu är det så att vi sket i det för att slippa simma med byggklassen, vilket vår klass ändå inte gjorde. Så nu måste vi på kompletteringssimningen simma med en massa randoms. Joy.

Jag vill bara blunda en liten stund, och när jag öppnar mina ögon igen ska det ha gått exakt 200 dagar, för att då är det nämligen sommarlov, vilket är den bästa uppfinningen någonsin. På så sätt längtar jag inte tills jag slutar studera, det blir inget sommarlov, inget att se fram emot under de deprimerande vintermånaderna. Eller när man är som mest utmattad.

Jag antar att jag får nöja mig med vinterlovet (just det, vinterlovet, inte jullovet. För att lovet har inget med julen att göra.).

En till sak som inte heller är så jävla kul är att kiosken jag köpte cigg ifrån har stängt igen. Inte kul!
Verkligen inte kul! Nu måste jag hitta andra sätt att få tag på cigg, och jag hatar att be folk att köpa ut.
Idioter som inte fattar att de inte kan stänga en kiosk som sålt cigg till ungdomar jättelänge sådär utan förvarning.
Illa!

Aja, New Moon igår var helt okej! Känns som att de missade en hel del i filmen, det hela gick alldeles för snabbt för att det skulle vara riktigt bra. Men hade inte förväntat mig något bättre för att vara ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0