Kul.

Halloj, nattbloggen igen! Jo, jag vet... Jag ska skita i datorn efter midnatt, men idag blev det inte så! Märkte inte ens vad klockan var förrän för tio minuter sedan. Så ska bara blogga och sedan lägga mig och lyssna på musik och spela något tråkigt spel på min kära mobil som varje natt. Avslöjar dock inte vilka två spel jag är sjukt beroende av för att det är så töntigt.

Idag har varit en sjukt seg dag i övrigt, och fick för enbart några timmar sedan reda på att min syster fyller år imorgon! Vilket betyder att jag måste gå upp ännu tidigare bara för att hinna säga grattis till henne på morgonen. Kul. NOT. Jag hatar födelsedagar.

Nu måste jag verkligen sätta igång med pluggandet, har en jävla massa uppgifter som måste göra nu. Speciellt eftersom jag precis bytt skola och måste komma ikapp med allt... Inte kul! Får göra fotouppgiften i helgen, svenskan imorgon och snart börja läsa i min bok till engelskan. Hoppas bara att jag inte har engelska imorgon för då ligger jag fittigt till... Well, well. Orkar inte stressa, får väl se filmen eller något istället för att boken jag ska läsa verkar så sjukt tråkig att jag inte ens vågat öppna den än.

Jag har en känsla jag inte riktigt kan sätta fingret på... Det känns jobbigt.
Jag saknar någon eller något väldigt mycket men jag vet inte riktigt vem eller vad... Det känns nästan jobbigare.

Reminder to self: Ja, man får ångest av för mycket kaffe. Så det är ingen idé att jag dricker så mycket gång på gång och varje gång tro att det inte stämmer.



Som avslut får ni en video som fick mig att nästan gråta av skratt, kanske för att jag är otroligt trött men troligen för att den är rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0