Jagsaknardigjättemycketokej.

Har du på dig idag? Just nu, t-shirt och trosor.

Har du kramat någon det senaste dygnet? Ja

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej

Har du för frisyr? Beror på vad mitt hår känner för.

Har du husdjur? Nej.

Har du pallat äpplen? Ja

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Nej, faktiskt inte.

Har du ätit senast? Öh, vet inte.

När vaknade du i morse? 5

När skrattade du senast? För ett par timmar sedan

När var du på fest senast? Halloween

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Ingen aning, idag?

När fick du ditt senaste sms? 02.30

När är du född? 1993

När tog du studenten? Tar förmodligen studenten 2012

Vem kramade du senast? Elin tror jag

Vem pratade du med i telefon senast? Mor

Vem skulle du vilja se ut som? Mig själv.

Vem fick du present av senast? Mor

Vem gjorde dig arg senast? Mor

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Kyo

Vem bor du tillsammans med? Folk jag inte riktigt gillar.

Vem vill du kyssa nu? En snygg person.

Vem spelade du tv-spel med senast? Ingen aning.

Vad väljer du, glass eller godis? Beror på vad jag är sugen på, men oftast godis.

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll.

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Födelsedag, hatar julen.

Vad väljer du, katt eller hund? Hund

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Hallon

Vad väljer du, sova eller sex? Båda, helst inte samtidigt.

Vad väljer du, sola eller bada? Bada, tror jag.

Kan du laga mat? Ifall jag orkar, ja.

Kan du göra volter? Verkligen inte.

Kan du köra bil? Vet jag inte förrän jag prövat.

Kan du ditt eget mobilnummer? Nej

Kan du säga hur många du har på msn? Orkar inte kolla, några hundra.

Kan du säga vad klockan är? 03.43

Jag har sjukt tråkigt! Verkligen, sjukt tråkigt.
Hej, jag längtar tills jag blir trött, tills dess får jag väl ligga och tänka och kolla upp i taket för att jag har inte så mycket bättre för mig, för mycket tankar för att kolla på film eller liknande. BLÄH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0