Illa

Jag tror att jag börjar bli sjuk :(
Inte så konstigt med tanke på hur sjukt mycket jag frös i natt, usch.


Jag är så sjukt jävla trött nu, jag vill verkligen inte ha skola imorgon. Verkligen inte, jag vill sova. Dessutom har jag inte pluggat inför teoriprovet i idrott som vi ska ha imorgon, och har för ont i huvudet för att göra det nu, inte kul!
Det känns lite jobbigt att jag imorgon ska vakna och gå upp ungefär samma tid som vi kom hem imorse. Kommer dö av trötthet, och det här med att man vänjer sig vid att gå upp tidigt och justerar dygnet är lögn! Det blir bara jobbigare och jobbigare att gå upp på morgonen och inte tvärtom.

Men nu har jag gått 1/12 av min gymnasietid, snart är det slut!.. Typ.

Nu ska jag hämta huvudvärkstablett och se på någon serie, möjligtvis Scrubs : >

You trick your lovers,
That you're wicked and divine,
You may be a sinner,
But your innocence is mine

Please me,
Show me how it's done,
Tease me,
You are the one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0