Hela du är fel.

Kan verkligen inte sova.
Så ligger och tänker istället. Tänker på vad jag kunde gjort annorlunda, för att det skulle slutat rätt. Men efter en stund blev jag bara sur, för att jag kom på mig själv med att lägga skulden på mig. Det var inte jag som gjorde fel. Det är inte mitt fel att vissa människor är idioter, inte mitt fel att somliga inte tänker, att jag inte gick emot allt jag ville bara för att det kunde sluta fel.

Wanna know how I know that its not my fault? Because I am the definition of pure awesomeness. End of story.

Men en sak som är säker är att jag kommer vara trött i skolan imorgon då jag är klarvaken nu, ganska hungrig ocså för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0