God is retarded.


Hade extremt tråkigt så gjorde den bilden, haha. Är så jävla trött på allting att jag skulle vilja, tillsammans med personerna på bilden, åka på semester och vila. Hur mycket jag än hatar solsemestrar och skit skulle jag tycka att det var sjukt passande nu.

Börjar på måg nästa vecka, antagligen på tisdag, ska börja i MP1B med Cornelia och Jennie.
Var på måg i dag, möte med syv osv. efter det käkade jag och gick på engelskalektion med de.
Sedan blev det fika i stan osv, mys!

Kommer sakna cyber to be honest, men det ser ut att bli rätt okej på måg. Bättre mat och skit i alla fall.

Kommentarer
Postat av: JES

BWAAAHAHAHA kärlek på den bilden och idén : D

2009-11-07 @ 00:52:21
Postat av: angelica, hehe

Snygg bild, höhö. Bra me bättre mat (Y)

2009-11-08 @ 12:27:16
Postat av: frida<3

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0