Glass skin

God kväll!
Har faktiskt mått riktigt bra denna vecka, det känns konstigt att det är fredag imorgon. Trots de långa dagarna har själva veckan gått fort, eller det känns så eftersom att vid den här tiden på veckan brukar jag vara helt utmattad och lite halvdöd. Men till min stora förvåning känner jag mig faktiskt rätt pigg! Det har förmodligen inte med att jag kan gå upp en timme senare att göra eftersom att jag inte sovit mer än vad jag brukar. Konstigt! Känner mig i alla fall glad, pigg, självsäker och pepp. Nice.

Idag fick jag min födelsedagspresent, passande med tanke på att jag igår skrev att jag ogillar presenter. Men den var ju inte inslagen eller något och då är det inte lika hemskt, fick i alla fall en digitalkamera så det blir förhoppningsvis mer bilder till bloggen from now on!

Sjukt hungrig är jag, åt knappt i skolan och när jag kom hem åt jag bara lite glass och åkte sedan hem till Jesper. Sedan åt jag inget när jag kom hem, för att jag kom inte på att jag var hungrig förrän min mor skulle sova och då är det omöjligt att fixa käk. Så att jag funderar seriöst på att gå upp extra tidigt och fixa fryspizza, ahahah, så jävla fet är jag, men kommer förmodligen inte att käka speciellt mycket i skolan imorgon så det skulle vara bra ifall jag gjorde det... Får se när jag orkar gå upp på morgonen!

AH, nu är klockan lite efter 12 och jag ska dra ifrån datorn (hur fan gick tiden så fort?!, är inte trött alls)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0