Ge mig Dr. Pepper

Gah, jag får damp!
Vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Har gått runt och tänkt att jag ska spara ut det lite, men nu får jag ryck och vill klippa det igen. Illa. Vet inte vad jag ska göra ju. Får nämligen ryck nu när det är dåligt väder och mitt hår inte lyder mig, bajs. Att mitt vax och min spray är slut gör inte saken bättre, och inte heller att jag inte har någon foundation eller puder kvar utan får tatta kasst smink av min familj varje morgon samtidigt som jag inte har råd till cigg. Detta är ingen bra månad! :C
Plus att min syster fyller år, inte för att jag hade tänkt att köpa något till henne, men ändå. Det är jul nästa månad och kommer inte kunna köpa några julklappar. Whatever, det löser sig förhoppningsvis på något sätt, brukar det göra.

Btw, jag skulle kunna leva på Dr. Pepper och Vanilla coke. Jag skulle vara så otroligt lycklig ifall de fanns att köpa här i Sverige i 2-litersflaskor, otroligt(!) lycklig.

Kimi no massugu na tokoro
Hikareru no wa boku ga hinekurete iru ka na?
Aa, boku wa itsumo ki ga tsukeba
Wagamama bakkari itchatteru ne

<3


Kommentarer
Postat av: Frida<3

Du säger bara till om du vill klipa dig! :) Och försök sluta röka, nu är ju ett jättebra tillfälle eftersom att du inte har några pengar. ;) Jag hjälper dig :D Och jag kan kolla om jag har vax någonstans här hemma som du kan få, inte direkt som att jag använder det själv ändå ;) Bli inte kriminell nu bara! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0