Du är så sjukt jävla OF.

Det blir nattbloggen igen då!
Igår blev det ingen blogg i och med att jag somnade typ halv tio på kvällen, konsekvenserna till det blev att jag vaknade 5 på morgonen... På en lördag... Kul!

Aja, igår var lamt, fanns inte så mycket att göra så att chillade i stan ett tag och drog till pappa på kvällen.
Idag blev det lyckad brudkväll hos Elin med Cornelia och Jennie, massa prat, chips, godis, cola och en jävla massa fula bilder, så fort jag får tag på bilderna åker de upp här! Vi är så sjukt F!

Det börjar kännas nu, Trollhättelivet börjar kännas, känns ju lite smått jobbigt men samtidigt sjukt bra. Saknar Göteborg en aning då jag alltid föredrar storstäder framför små. Här vet alla vilka alla är, och det kommer alltid att snackas som fan om alla. Det är sjukt jobbigt samtidigt som att det kan vara lite kul.
Får se hur det går, kommer i alla fall säkerligen inte att stanna i Trollhättan speciellt länge efter gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0