MORGON

Gmorning!
Idag hade jag tänkt att på min sista dag på cyber ta 6.33-tåget som vanligt, men försov mig och vaknade 07.20, så jag tänkte att jag tar tåget som går vid 9 med Angelica, men hon hade tydligen ändrat sig och ska ta 11-tåget, vilket jag också gör, ingen idé att komma på naturkunskapen då jag förmodligen inte ens ska läsa det förrän i trean, ifall jag inte tentar av det dvs.

Så jag gjorde mig i ordning och blev klar runt 8, så tar en mysig hemmamorgon, jag älskar när man har tid på morgonen, mysigt som fan! Att sitta på balkongen med kaffe och morgoncigg med mysig musik är mysigt! Att ha tid på sig när man sminkar sig är mysigt! Att kunna ta tid på sig när man väljer kläder är mysigt! Att gå runt i morgonrock är mysigt! Denna morgon är mysig som fan.

Bör äta frukost men jag har ingen matlust, har inte haft matlust alls på hela helgen. Usch. Förstår inte hur det kommer sig då jag ätit svinmycket i typ två veckor och varit konstant hungrig under den tiden, och då menar jag verkligen konstant. Men nu sitter jag här med en mars och en twix bredvid mig utan att äta de? I lördags tog det mig en dag att äta upp en vegburgare ifrån max, började vid 4 och var klar vid 11. Det är sjukt. Hoppas det går över snart för att jag älskar mat, haha :3


Cassandra tidigt på morgonen : < bjuder på det.
Så jävla ball är jag i min morgonrock och fuCKYou t-shirt som jag sov i!
Någon dag ska jag orka ta riktiga bilder, när jag har en kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0