Get on my horse.

Jag är sjuk ._.
Låg i sängen ända fram till 4-tiden utan att göra någonting alls, sedan jag gick ner och åt lite grand, därefter la jag mig i sängen med datorn. Skitlördag. Hatar att slösa bort tid på detta viset, oerhört frustrerande. Mått jätteilla sedan jag vaknade, kallsvettats och haft feber, men nu mår jag lite bättre i alla fall, kanske till och med orkar duscha snart, hoppas det i alla fall.

Det värsta är att jag verkligen måste bli frisk tills på måndag eftersom att det är viktigt att jag faktiskt åker till cyber då, hm, dags som fan att bli frisk nu då.

Nu skag jag bli frisk!

Kommentarer
Postat av: angelica, hehe

Blir frisk som fan :@

2009-11-08 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0