Gmorning.

Jag vaknade skakandes kvart i åtta, ingen aning om ifall det var för att jag var nervös, för att jag frös eller för att jag hade ångest. Jag har ingen aning, men positivt var det inte. Under en halvtimme skakade jag så mycket att jag inte kunde ställa mig upp.

Jag har bestämt mig för att skita i att gå till skolan innan simningen, skulle aldrig hinna annars. Den som vill kan gärna komma hit och göra mig sällskap till halv tolv då jag ska ha simning. Jag hittar inte ens mina shorts!

Sitter nu här i min bikini och tänker över varför jag inte vill simma egentligen. Jag hatar att visa mig i bikini, tycker egentligen om min kropp, men när man ska visa sig för en massa random strangers känns det bara jobbigt. Dessutom kommer jag faila hårt på allt förutom att simma 200 meter.
Jag har aldrig gjort livräddningsövningen förut! För att jag sket i det när vi hade det i nian.

Det är lustigt det här, hur man kan göra en sådan liten sak såpass stor.
Men, men. Nu kommer Cornelia alldeles strax så ska packa ner det sista lite snabbt.

Isglass<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0