Yes

Jag hatar vädret, har hatar mörkret, jag hatar kylan, jag hatar nederbörden och jag hatar allt som har med höst- och vintermånaderna att göra. Usch, vädret är så deprimerande. Men det är bara att se glad ut och vänta ut det, snart är det vår!... Nästan i alla fall.

Tror jag har tre prov den här veckan, är redigt opepp på det. Hade teoriprov i idrott idag, failade stort, idrott är inte riktigt min grej you know. Imorgon är det prov i engelska och tror att vi har prov i datakunskap på torsdag. Ovärt! Dessutom har jag haft feber i ett antal timmar, känns jätteroligt... Not. Borde sova snart för att jag är riktigt utmattad, men kan inte. Har jättesvårt för att sova när jag är ensam, eller tja, då jag har som allra svårast för att somna är när jag är hemma, i min säng, ensam i rummet.
Så därför kanske jag sover hos Angelica imorgon, för att vila. Höhö.


When you asked me if I had feeling for you I said yes,
I didn't want to lie, so I closed my eyes, swallowed and said yes,
What I never mentioned was that the only feelings there was hate,
despair and dissapointment.
You apologized and asked if things were alright,
I didn't want to lie, so I closed my eyes, swallowed and said yes,
What I never meantioned was that I was okay with you being an
completete idiot. Because I don't care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0