Sjukt c00l

Idag har bara varit jobbigt, väldigt jobbigt och jag har inte orkat någonting alls kan jag säga er.
Men vad ska man förvänta sig efter 1 timma och 45 minuters sömn? Sömnlabb på tisdag i alla fall! Tror att det är på tisdag i alla fall. Är oerhört nervös, kommer bli skitsvårt att somna där med apparater som de kopplat på mig.

Dock har jag haft mindre av det där att jag vaknar sjukligt mycket under nätterna, det är långt ifrån bra men det är bättre än förut om man säger så. Det är mest frammåt morgonen som jag vaknar för att jag är sjukt röksugen, men det är ju bara för att jag håller på att trappa ner nu (no need to be proud, jag gör det inte frivilligt utan det är ekonomin som fittar sig).

Sedan är det ju i allmänhet jobbigt att gå i skolan mellan 8.15 och 16.00, speciellt när lektionerna är så tråkiga att man vill ta livet av sig. Plus att det har varit världens fittväder, det var mörkt och spöregnade när jag gick hemifrån, det var mörkt och spöregnade när jag åkte hem. Inte okej!

Och nu får jag damp på mitt hår på riktigt, måste verkligen tunna ut det igen för att det känns som ett afro eller något när jag kommer hem ifrån skolan, speciellt luggen. Friiidaaaa! D:

Jävlar, när blev klockan såhär "mycket" hade tänkt att somna jättetidigt inatt för att kompensera för min dåliga sömn det senaste.


Känns meningslöst att lägga ner tid på sitt utseende i dessa tider,
dels för att jag inte orkar men mest för att vädret fuckar allt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0