Time will rape you sooner or later

Klockan börjar närma sig sent och jag är delvis pigg och delvis trött.
Skulle nog vilja säga att jag är i mysigt-stadiet igen, mycket sådant nu på höst- och vintermånaderna. Just nu känns det som att jag aldrig vill somna, utan bara sitta här med mina två täcken, nio kuddar, kvällssnusen, dir en grey (de är sååå J! (HAHAH)) och slösa bort min tid på datorn utan att åstakomma någonting alls.

Det känns konstigt, konstigt att sova hos pappa på en vardag, men ändå bra på något sätt. Jag älskar mitt rum här, och min säng. Vad jag inte älskar är en hora till fluga som jag varken lyckats döda eller bli av med på ett antal timmar, jag misstänker att den är muterad, alternativt att den växt upp på ett kärnkraftverk.

Jag har en regel, den är att skita i internet efter midnatt för att tja, jag vet inte, för att ifall jag skulle bli så trött att jag vill sova i rimlig tid har jag svårt att komma ifrån datorn. Men jag tar ett undantag inatt och säger 01.30 istället, bara för att ikväll känns speciellt, utan anledning. Det ligger något i luften.


Okej, nu till maineventet of the day då.
Jag hade ju min första dag på MÅG idag, det var faktiskt helt okej. Bortsett ifrån de fittlånga dagarna och håltimmarna, och självklart de oundvikliga, alla människor jag inte vill träffa. Har tidigare i bloggen nämnt vad som händer när jag ser människor jag inte pratat med på länge eller som det är allmänt awkward stämning med. Jag fryser och vill vända, men nu är det lite svårt att göra diskret i smala korridorer. Så Cassandra får stå ut och låtsas som ingenting (det sistnämnda går inte bra). Men detta är nog bara bra för mig, så blir jag av med mitt oacceptabla beteende i vissa situationer. För att jag kan omöjligt gå runt och undivka folk i två år till, så ja.

Let's go with the flow, som jag numera alltid säger när folk frågar mig om råd. Man ska inte stressa upp sig över saker och ting. Det leder ingen vart.

Btw, mitt hår kommer verkligen att vara hemskt imorgon! För att jag har varken vax eller spray till håret här hos pappa. När jag är hos min mor kan jag låna skit av min syster men nu har jag inte ett piss... Det tänkte jag inte på innan jag duschade håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0