Confronting the burnt bridges.

God kväll folk.
Jag är faktiskt redigt trött, men jag vill inte sova. Brukar vara tvärtom men inte ikväll.
Dels för att jag känner att ifall jag somnar nu så kommer jag att sova så dåligt att det bara blir jobbigt, men också för att då kommer tiden gå så snabbt och bli imorgon snabbare. Det vill jag ju inte, för att imorgon måste jag plugga som fan... Och det är lördag. Kul att plugga på en lördag, verkligen!

Kommer sluta med att jag letar efter ursäkter att slippa det och det kommer inte att bli av för att jag inte orkar... (fest på G?) Fast jag har lovat mig själv att ta tag i skolan nu, annars så låter jag inte mig själv att röka. Haha, fint att jag hotar mig själv, men det är effektivt.

Usch, har börjat känna mig redigt girly nu det senaste, inte för att jag har något emot det egentligen, eller mjo. Bara att det känns inte som mig... Har aldrig varit speciellt feminin to be honest, tycker nästan fortfarande att det är lättare att prata med killar då de är simplare på ett sätt. Trots detta har det blivit att jag nästan bara umgås med brudar nu det senaste, antagligen pga. allt med skolan och sådan skit. Men mja... Ja, så kan det gå. Klagar egentligen inte, känns bara så... Ovant.

Kommentarer
Postat av: JEPPE

Bara brudar... OCH MIG!

2009-11-21 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0