Boredom.

Hm, det blir kvällsbloggen som vanligt då!
Dagen har varit helt okej, börjar dock redan känna hur jobbigt det är med så retarderat schema men jag hoppas verkligen att man vänjer sig. Allt är som det ska för att vara höst. Iskalla dagar med mysiga kvällar/nätter framför datorn.

Att pengarna varit slut ett tag börjar verkligen kännas nu, men det är bara 9 dagar kvar tills jag får lite pengar.
Kom idag på att det är dessa pengar jag bör köpa julklappar för, men funderar nästan på att skita i det ganska hårt. Kanske köpa något litet till far min för att han är så jobbig annars men att annars inte göra det.

Jag hatar julen som jag sagt så många gånger förut, att följa traditioner som att köpa julklappar och skit är att sponstra julen, right? Yes. Då tänker ni förmodligen att det är dumt eftersom att jag förmodligen vill ha julklappar själv men inte vill köpa till någon annan. Men där hade ni fel, jag vill inte ha julklappar, jag hatar att få saker när jag inte vet precis vad det är. Så jag dissar det totalt.

Igår somnade jag först runt 3 så ska väl sova någon gång snart, ska snart dissa datorn. Fan vad jag känner mig duktig som håller på det här att lämna datorn innan midnatt.
Inatt blir det som igår natt, Dir en Grey. Fitta vad jag har lust att se dem live igen, eller det har jag väl alltid! Men speciellt nu. Hade ett litet uppbehåll ifrån att lyssna på de, det var ju mycket muse och sådant. Men nu inser jag vad jag saknat.


Jag har börjat gå upp onödigt tidigt bara för att det värsta som finns är att vara stressad på morgonen, måste verkligen ha tid på mig när jag gör mig i ordning... Så skönt när man kan sätta sig och ta det lugnt, dricka kaffe vid datorn och sådant på morgonen. Yepyepyep. Får se ifall jag orkar gå upp imorgon bara.

Byebye bloggen :3

Kommentarer
Postat av: Frida<3

Jag som hade kommit på värsta julklappen! :O Fine, jag får väl ge upp det då:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0