You all love me.

Tja... Nu har jag ofrivilligt varit vaken i drygt 36 timmar, och det suger rätt hårt.
Så tänke göra ännu ett försök till att sova snart, efter att ha försökt ett bra tag nu.

Dagen har sugit väldigt hårt, hade bland annat fotboll ute i regnet där jag fick en väldigt stark hint på att jag kommer få IG i idrott lol, sedan hade jag mitt sista nationella prov i grundskolan, muntligt matteprov, haha, var de tvungna att ha mitt prov just idag av alla dagar? Var så trött att jag inte kunde tänka, kändes som att det gick extremt dåligt, men vem vet...

Imorgon blir det um, stan och en jävla massa pluggande. Gnite!
Nu ska jag läsa lite i flugornas herre tills jag somnar.

Kommentarer
Postat av: xisco

AHAHA IG i idrott!! kommer ja med fåå :(

2009-05-20 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0