Never enough

Tjenamors!
Jag tänkte på en grej... Ifall man ser en person som man skulle vilja lära känna, varför går man inte bara fram och hälsar? Typ börjar prata...
Sveriges samhälle är så stelt och tråkigt, men när svenskar är utomlands beter de sig lite hur som helt, knullar runt med allt och alla... Ganska lustigt imo.

Fullständigt skitnödig skoldag, kom dit - satte oss i grupprum och chillade med datorn - gick ut - la oss på en matta i fridahallen och såg på film - vi bytte filmrum - lunch - slut.

Ofc så är det horväder ute, regn och skit... Jag vill till pappa för att sova osv. men tror inte att jag hinner det... Jaja, får se hur det blir.

I övrigt känner jag mig ganska kluven just nu, vet inte vad jag ska göra, vad jag ska välja, hur jag ska gå tillväga... Det är så jobbigt för att varje gång något bra är påväg att hända så backar jag ur, för att jag vågar inte ta chanser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0