Tjenamors!

Tjenamors!
Igår var en rätt bra dag för att vara ärlig, jag och Angelica tog ett senare tåg till Göteborg men kom i tid till Cyber i alla fall, skolan verkade rätt nice... Men det kunde man inte påstå att folket som förmodligen skulle börja där med oss. Haha, men det löser nog sig.
Jag och Angelica tog lite kul bilder i fotostudion (som jag inte orkat redigera än):

Hahaha, oh so serious!

Sköldpadda!



Vi hade lite kul med fläkten (Y)





Haha, finns många fler bilder som jag inte orkar ladda upp, ursäkta fulheten men jag gick fan upp halv sju på en lördag, orkade inte fixa mig.

Senare mötte jag Frida i stan, köpte godis till bandet och gick sedan till m15, efter en stund kom även Angelica och Xisco, vi fixade pojkarnas hår osv.
De fick spela som tredje band istället för andra på grund av att Anton blev lite sen för att han tattuerade sig, men aja, det var awesome, jag och Frida ägde t3h fl00r, vi röjde järnet!
Vi hackade lök, vi spankade, vi tryckte på knappen, vi klappade händerna, skrek rock n' roula, gjorde sexiga gester, you name it, we did it!

Härlig dag! Har inga bilder ifrån spelningen, men någon får skicka :')

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska du börja på cyber din slampa?

2009-05-10 @ 22:18:15
Postat av: Frida

ÅÅååh, jag älskar oss och våra dans mooves :D



Btw! Jag körde hacka löken i zebbes bil senare, han tycktes inte uppskatta det lika mycket som jag :(

Postat av: Linusb0y

Sexiga bilder ;)

Hur går det med Sam? ;P

2009-05-13 @ 20:08:31
URL: http://linustoftas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0