And I'm feeling good :3

Tjenamors :3
Orkade inte starta datorn igår, därmed inget bloggande.

Idag har varit helchill, vaknade, sedan såg jag på Twilight (igen, ja).
Efter det orkade jag inte sitta inne mer så att jag skrev till Cornelia på msn och vi bestämde oss för att träffas en stund i stan, trevligt värre. Typ fikade, promenerade och snackade - Precis så en söndag ska se ut.

Måste egentligen göra klart mina sista arbeten innan veckans slut, men aja, det ordnar sig. Kommer ändå in på gymnasiet så fuck the grades.

Igår var nice, var hemma hos Angelica, gjorde inte så mycket mer än att spela gitarr och sjunga om folk jag gillar och inte gillar med komp ifrån befintliga tråkiga låtar. Haha! Jag är så musikalisk så att det är inte sant alltså!

Och ifall allt går som planerat så ska jag träffa Sam i Göteborg imorgon, käka thaimat I think :3
Trevlans (Y)

Kommentarer
Postat av: Fluffiga Fia (aka, Frida)

Och DU kommer att berätta ALL ABOUT it ;D

2009-05-24 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0