Bäjs

Jag är fortfarande sur efter igår, åh. Jävla slöseri att hälla ut dyr vodka på marken...
Och ja, det kom faktiskt rätt många som jag inte ville träffa, men jag sket fullständigt i dom.
Bra gjort av mig? Ohyez.

Men jag ångrar lite att vi drog så tidigt eftersom det tydligen hade blivit trevligare där lite senare, men, men. Om man ser skinheads som går och heilar med svenska flaggan och slår blattar med stora pinnar känns det faktiskt som det är dags att dra... Inte för att de skulle göra något mot mig, eftersom jag har träffat de flesta innan. Inte direkt att man vill bevittna det, fast i och för sig så såg vi polisen åka ner mot gamle dahl när vi var påväg därifrån.


Nu ska jag städa mitt rum lite snabbt och sedan ta tåget till Linusb0y där jag ska stanna tills Söndag, mys, mys :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Låt bli att köpa så jävla dyr vodka nästa gång då xD

2009-05-01 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0