Jag är en liten möbel!

Hej, idag har varit en bra dag. (Nu vet ni som inte orkar läsa hela inlägg det!)

Skolan var allmänt chill, jag och Frida hade ju roligt i alla fall, haha!
Och ohja, jag har mvg i musik nu! :D

Efter skolan drog jag, Jesper och Frida ner till stan en snabbis och därefter hem till honom för att ha kafferep och repa.

Din mamma frågade ifall jag ville äta soyakorv med er, med tanke på att jag älskar korv så stod jag inte över...
Men du åt blåbärspaj, och det var kul att sitta där med din familj.
Jag njöt av att vara en liten möbel i ditt perfekta liv.
...HAHA, förlåt men... XDD


Sedan repade vi en stund, det gick awesum, lärde mig helicopter på typ 2 min sedan satte vi den. Vårat band kommer att bli stora, totally awesome! Och för alla där ute som läser min blogg: Vi söker trummis och bassist! Trummis prioriteras.
Kraven är att du måste vara allmänt chill person, med humor, du måste kunna satsa på bandet och ha lika stora ambitioner som oss, du måste vara rätt bra på engelska och du måste vara bra rent musikalisk för att vi är seriösa för att kan tyvärr inte ta emot n00bs. Så ifall någon känner någon som möjligtvis kan passa in i vårat band får de totally kontakta oss.

Kommentarer
Postat av: angelica ;D

HAHAHHA oh jag vill också vara en liten möbel :(:(

2009-05-29 @ 11:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0