Ctrl C - Ctrl V

Haha, jag överlevde skogen. Sjukt läskigt var det i alla fall, hittade nästan inte ens ut... Såg ingen jävla älg i alla fall...

Nu sitter jag här och äter kladdkaka och pratar med Robin i telefon vilket är lite omständigt eftersom jag dels inte har någon teckning här på landet, och för att han har så jävla oförståeligdialekt. Hahah. Askul att ingen av oss fattar vad den andra pratar om... Epic!

Ser inte fram emot imorgon då jag har både idrott utomhus och franskalektio... Wäh. Suger så jävla hårt...

*50 minuter senare*

Stör mig på att jag aldrig skriver en massa inlägg utan att ladda upp dom...
Men nu ska jag göra mig iordning för att sova i alla fall... Snart i alla fall : > Gnite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0