Giving up myself.

Gmorning pplz!

Jag har sjukt tråkigt, tror att jag ska göra mig i ordning och dra ner till stan typ.

Såg på The Pianist för typ femte gången igår, sjukt bra film. Dock rätt deprimerande då min första tanke var att se en komedi som jag kunde somna till... Men icke, såg på The Pianist tills typ 5 på morgonen istället.
Och innan dess hade jag sett på American Teen (sög!) och The boy in the striped pyjamas (var inte heller så jättebra).

Nu sitter jag iaf här i sängen och dricker kaffe, insåg nyss att jag glömt mitt smink hos mamma... Får se hur jag löser det.

Gillar att det tar ganska exakt 5 timmar för mig att ladda upp ett inlägg (Y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste se pojken i randig pyjamas! :S (!!!!!!!!!!)

2009-05-23 @ 16:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0