Älgjakt pl0x?

Gissa vad jag såg förut när jag var ute på en promenad här ute i Velandas skog?
En älg, ja... en stor jävla älg, med stora jävla horn, jag var typ 20m ifrån den.
Har inte varit så rädd på länge. Så jag tvärvände, gick typ 100m och ställde mig och rökte. Ohyeh.
Nej men seriöst, ni anar inte hur jävla rädd jag blev.

Tja, detta var i stort sett allt jag ville meddela, nu ska jag läsa lite ur "Livet - inte en plikt utan möjlighet"

*två timmar senare och jag sitter fortfarande vid datorn*
Fan, jag failade.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha! Jag failar också på att gå och lägga mig, jag tänkte skriva det förut på min blogg, men jag skippade den idén... Obviously x)



Ont i huvudet, need sleep!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0