Jag hatar älgar.

Åh, nu är man inne på fittdag2, inte lika illa som igår då jag bröt ihop helt mot kvällen av sömnbrist och panik. Bajs.
Redovisningen gick väl ganska okej, trots att jag nästan somnade när jag läste min egen text.
Annars har vi inte gjort ett enda piss idag i skolan, under hela förmiddagen satt vi bara och pratade och sådant, och efter lunch redovisade jag och sedan fick vi dra hem.
Så att, tja, så farligt var det inte.

Men jag tror att det är vädret som får mig på såpass pissigt humör, ingen blir glad av regn och kyla...

Nu ska jag i alla fall ut och utmana ödet, ska gå till älgskogen bara för att se ifall jag dör eller inte. Haha.

Hör förmodligen av mig ikväll, ifall inte älgen spräcker min ringmuskel D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0