Mm, g0tt k4ff3!

Jag somnade after all, runt 3 och nu är jag sjukt trött. Vaknade för ungefär en timme sedan, det var iskallt i mitt rum och jag hörde regnet slå mot fönstret, helvete!
Jag som inte har någon jacka, hur ska jag lyckas ta mig hem efter skolan? Skitsam, det låter som att det slutat regna nu och det är jag tacksam över.

Helgen ser ut att bli bra i alla fall, på fredag så ska jag på Jespers och deras repning en stund, därefter ha "talangkväll" dvs. se det talangavsnittet vi satt i publiken i tillsammans med Angelica och Frida, och på lördagen ska jag på Jespers och deras spelning, hoho, själv blir man ju insläppt gratis dårå ;)
Har inga planer för Söndagen och det känns väldigt skönt för att vara ärlig.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, dricka lite till kaffe och sedan dra iväg mot skolan och ha matteprov... Yay... not, missar i alla fall franskan!


Hahah, seriösaste bilden! Det finns en anledning till varför jag aldrig lägger upp bilder där jag ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0