Migrän.

Tjenamors, ja... Nu var det faktiskt riktigt länge sedan jag skrev.
Har inte haft tid och ork utav olika anledningar som jag inte tänker slösa bort eran tid med, i alla fall så har det varit en asjobbig vecka, sugit.
Okej, vissa delar har varit rätt chill, som att kolla på film hos Cornelia och dra runt med Angelica på satn osv.

Update:
- Jag har G i franska
- Angelica ska kanske flytta till skåne om högst ett år...
- Jag tror att jag failade np i NO rätt hårt
- Jag fick mvg på alla np i engelska (Y)
- Jag fick ingen mat i skolan idag och bitchade med mattanten... Mitt humör när jag inte får mat<3
- Sover hos Linus inatt
- Haft extremt jobbig migrän 3 gånger denna veckan och jag känner att jag förmodligen kommer få det igen nu.
- Har blåmärken på låren efter Lundskogs pakethållare och min hand har en svullen bula efter att jag försökt slå Jennie.

Orkar inte skriva mer nu, ont i huvudet. Migrän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0