Jävlafittdag.

Idag suger, imorgon kommer att suga minst lika mycket... Oh joy.
Dagen började med att jag vaknade, började sminka mig, somnade med sminket i handen, men hade glömt stänga av snoozen som tur var och vaknade igen 7 minuter senare. Sedan märkte jag att det regna, därefter märkte jag att alla i huset förutom jag hade försovit sig men orkade inte göra något åt utan satt med min kära kopp kaffe i sängen och njöt av tystnaden... Som inte alls var så tyst med tanke på att det spöregnade.

I alla fall kom jag försent till skolan och det lilla av dagens början hade redan visat på att dagen i helhet skulle suga.
Regnet fortsatte och jag hade syslöjd hela förmiddagen vilket är riktigt gay to be honest. Borde ta kort på min penisgrytlapp och lägga upp här... Nej fan, innan jag slutar 9:an ska jag lägga upp  alla bevis på hur oseriös jag är i skolan på bloggen!
Åter till ämnet om hur kass dagen varit. Lunchen sög även den.

Men nu till det värsta, efter lunch satt jag nere i syslöjden men tröttnade på att brodera eftersom jag kände mig som en gammal tant, så jag tänkte att jag skulle skriva klart min jävla redovisning som jag skrev jättebra och långt på igår... Well... horfittskitenhadesjälvklartförsvunnit, rööööv!
Jag insåg då att jag var tvungen att skriva om allt igen... Och det var ju inte det värsta... Det jobbigare är att jag hade tänkt att sova inatt... Men nu hinner jag ju fan inte med det heller!
Så nu får jag sitta här och skriva som en galning om saker jag inte vet ett skit om när jag är så trött att det snurrar för mig, jag kan ju knappt ens läsa vad jag skriver... Vilket tur att jag kan blunda och skriva på datorn då...

ÅÅÅH, jävla skit! Jag vill sovasovasovasova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0