Jag hatar mitt tangentbord.

 Mitt tangentbord laggar fittmycket så jag orkar inte skriva så långt. Ursäktar för lågt utbud av inlägg men har inte haft tid till att skriva helt enkelt, var hos Linus tills på Söndag, orkade inte skriva när jag kom hem eftersom jag var på så dåligt humör efter en förjävlig hemresa.

Annars är jag skitstressad över att jag tydligen ska ha en redovisning på torsdag och jag är inte i närheten av redo för att redovisa mitt "arbete" än... Well, jag får väl hoppas på det bästa... Eller göra så att jag bara hittar på en massa saker och hoppas ingen lägger märke till all inkorrekt fakta jag spottar ur mig och helt enkelt följer mina instinkter och mitt logiska tänkande! Det är det som funkar bäst, eftersom det bara är 10 minuter så känner jag mig rätt lugn.

Men nu borde jag egentligen sova eftersom jag är svintrött(!) och jag har nationella på morgonen, känner inte för att somna under det igen... Men hela min kropp pulserar av smärta vilket gör det ganska svårt att sova, vet inte ens varför jag har ont, men jag vet att jag har ont i allt som faktiskt går att ha ont i, och det känns extremt jobbigt.

Ni får förhoppningsvis ett bättre inlägg imorgon när mitt tangentbord inte dampar sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0