Jag har extremt jävla tråkigt.

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Har ett par tusen, så ja.

Vad står det i ditt tredje
Sagan om negern som rökte. Det var en gång en neger som rökte, helt plötsligt fick han en sten på foten, han tog upp stenen och plötsligt riktade allt ljus i världen mot negern. Då hörde han "om du slutar röka så får du en pk och mer pengar över till pk"
Då hoppade negern upp i luften och ropade "självklart!!1 dagarna gick och negern levde lyckligti alla sina dagar med sin pk!!1

Och vem var det ifrån?
Robin A

Smsar ni ofta?
Mja, gör vi väl.

Vad står det i ditt 18:e sms?
Naw :/ Stackars <3 men inte vara sur för det D: kom hit så får du låna min dator ;) Haha puss<3


Och det var ifrån?
Feffe/Erik

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Hahahah, ofta jag orkar kolla igenom hela inkorgen XD

Smsar du ofta?
Jafan

Hur många sms har du skickat?
Orkar inte kolla, men typ 5000/månad skulle jag chansa på

Hur många mms?
Orkar inte kolla, men skulle chansa på typ 5 eller något.

Är du beroende?
Ja, klarar mig inte utan mobilen.

Vem ringde du senast?
Uhm, Angelica eller någon tror jag.

Vem ringde dig senast?
Angelica XD

Vilket är ditt senaste missade samtal?
Angelica

Vem är snyggast på din kontaktlista?
JAG! Nej, men vet faktiskt inte.

Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
En bild på mig och Angelica när vi står med helt blåa tungor och likadana klasströjor.

Hur många bilder har du?
Runt 500


Vilken är din favoritbild?
Eh, jag vet inte XD

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Det är en sonyericsson C902

har du varit helt ärlig nu?
Nej jag ljög!!!!1111oneone, jag har 502 bilder!
-.-"


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är snyggast på din kontaktlista?:(

2009-05-26 @ 23:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0