Jag är kissnödig

Sämsta dagen på länge... Seriöst.
Jag orkar inte. Nu har jag bara stirrat in i skärmen i flera timmar utan att skriva något.
Jag har bråkat med mamma, igen, jag orkar seriöst inte med henne. Men vill inte flytta till pappa med tanke på att han bor så jävla långt bort.
Allt snurrar så trött jag är... igen... Har inte sovit ordentligt på typ 2 veckor, förutom typ fredag natt hos Linus så jag lyckades sova lite över 6 timmar om jag minns rätt. Men annars har det varit under 5 typ varje natt.
Så god fucking natt horor!

Ja! Detta är en riktig jävla klagardag på en klagarblogg ohyeh, har ni något emot det så kan ni alltid klaga för att det är det denna bloggen är till för.

(lägg märke till hur min blogg blir mer och mer oseriös för varje dag som går)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men du lägger bara fram fakta när du säger att detta är en fittdag! För det är det! Sämsta jäävla fittdagen på länge! Och imorgon kommer det med största sannerlighet inte att bli bättre, redovisning, JOY! OCH JAG TYCKER ATT DET ÄR EN MÄNSKLIG RÄTT ATT FÅ KLAGA! Vafan?! KLAGA PÅ CASSANDRA! Jag har klagat hela dagen idag, förutom när jag gick runt och inte sa något alls, för att denna dagen sög så mycket att jag inte ens orkade om att bry mig... Men när jag väl talade, DÅ JÄVLAR! FITTDAG!

Postat av: Frida

För att förtydliga, klaga inte PÅ Cassandra, utan jag uppmuntrar Cassandra att klaga MER. Tänkte att det kunde vara ett litet fuckface där ute som inte fattade ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0