Jag är en brutal räggärä!

Igår var det crusing här i stan, jag och Angelica försökte raida vänner. Men vi träffade inte så jättemånga och det var ju smått mobbat, fast vi träffade ju Frida mfl. senare, mycket trevligt.
Jag var sur för att jag inte hade någon öl, det som är ett måste när man vill smälta in bland alla raggare!
Senare fick jag migrän och gick hem...

Hahah, jag har knappt pluggat nu i helgen, känns asjobbigt. Tar mig alltid tid att göra det men det slutar alltid med att jag gör annat, som nu till exempel. Min uppsats ska liksom vara inne imorgon och jag har en jävla massa sidor kvar att skriva. Jaja, får väl skriva nu istället då, tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0