I'm not ashamed but its not enough...

Tja!
Sammanfattningsvis ganska seg dag, tog tåget hem och mådde sjukt dåligt under resan, var hemma en stund och träffade därefter Jesper i stan någon gång efter åtta, han köpte fryst blåbärspaj och sedan drog vi hem till mig där vi spelade GH och han åt sin käre blåbärspaj, men ah, nu har jag tråkigt igen för han drog för typ 20 minuter sedan.

Vet inte vad jag ska göra imorgon heller, vet inte ens om jag orkar göra något, egentligen har jag skitmycket skolarbete som ska göras så jag antar att jag i alla fall får börja med något. Blir seriöst bara arg varje gång jag tänker på skolan, vi har fan bara några veckor kvar också, orka jobba då. Haha, det är i och för sig nu vi borde jobba... Men ändå, jag orkar verkligen inte... Fast det kan i och för sig bero på att Linus väckte mig klockan halv 9 imorse och tvingade mig att gå upp (väckte mig även 6.15), trots att han lovat att jag fick sova till efter 10 D: Men vi somnade tidigt så att jag orkade inte protestera så värst mycket.

Bläh, jag är hungrig och extremt random, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0