Hey! You there, you just lost : <

Skaru ha en kaffe, skaru ha en snus?

Extremt seg skoldag, hade klädsim vilket kändes jobbigt och onödigt, därefter en lång SO-föreläsning där Frida somnade jättesött, har många extremt roliga bilder... Fast hon kommer att bokstavligt talat döda mig ifall jag laddar upp dom, så att jag avstår.

Efter skolan gick jag, Angelica och Frida ner till stan och pratade om mucho intressanta saker... Varför handlar typ 70% av våra konversationer mer eller mindre om sex? Jo, det är för att när vi tre slås samman reagerar våra personligheter på varandra och bildar extremt oseriösa diskussioner, thats why!

Haha, kommer sakna Fridaskolan en massa nästa år... Det kommer aldrig att bli samma sak, är rädd att min oseriösa sida sakta kommer att fade'a away.
Fast jag kommer ju i och för sig gå med Angelica nästa år, så det är nog lugnt... Hoppas jag.

Wähwähwäh, nu ska jag spela gitarr en stund och sedan ringa Angelica och fråga ifall hon mensat ner mina byxor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I lost :(

Hahahhaa! Jag kommer att vara värsta seriös på gymnasiet, no fun! :(

2009-05-11 @ 22:27:40
Postat av: Linusb0y

sv: jo det är många 13 åringar som dricker kaffe, men jag tycker inte man ska uppmuntra dom till att göra det, en dyr ovana och kan påverka dom, och att sen betala 1300 :- för det.

2009-05-14 @ 08:16:47
URL: http://linustoftas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0