Hahahahah :33

Haha, varför ligger jag och asgarvar?
Tja, finns en del faktorer som bidrar till detta fysiska utlåtande faktiskt.

Jag är rädd och har mindre panik, min NO-lärares bedömningar, en jätterolig bild, det faktum att jag lyssnar på pontiac helt utan anledning, jag är trött, jag har dålig humor, jag gillar att skratta, jag skrattar åt hur fult mitt skratt är... Tja.

Men iaf så har min NO-lärare skrivit att jag visar mvg-kriterier, dunno why, dunno how, but she did it. Anyways så ska jag prata med henne och se vad som krävs för höjt betyg, för jag menar... Hur ballt hade det inte varit att ha MVG i NO? Asballt i och med att jag är suger inom allt som har med NO att göra XD
Jag vet inte ett skit, inget, nada!... Hoppas innerligt att min lärare inte läser det här... För då lär jag bara få G... Men ändå...

Okej, man skulle kunna säga det som att jag underskattar mina kunskaper ibland, men så är det inte, jag har bara en förmåga att formulera mig skriftligt när jag väl sitter och skriver en jävla uppsats, det är mina svenskaskills! Och mitt utvecklade logiska tänkande.
H3h3h3h3, eller något.

Jag är ganska trött, inte klar i huvudet och jag skakar (god knows why) :3
Bajs.


:3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0