God Morgon folket

God morgon, nu är det fredag igen för första gången på en hel vecka!
Gött, jag hoppas på att någon form av talangkväll blir av ikväll då jag faktiskt sitter i publiken till det avsnittet som sänds idag.

Jag har i alla fall sovit hur skönt som helst i natt som en omväxling, sov oavbrutet mellan 01.00 och 06.00 då jag vaknade utvilad och satte mig framför datorn... Drömde världens konstigaste dröm faktiskt... Men den tar vi inte här och nu!

Annars är jag hur jävla fittsur som helst på att vi måste ha idrott utomhus, och för att jag måste ha franska... Hade inte gått till skolan ifall det inte hade varit så att jag har musik hela eftermiddagen.


Jag är röksugen D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0