Gmorning, var fan är mitt kaffe?

Gmorning fuckers!
Det är tidigt, mina ögon är svullna och min redovisning är inte klar eftersom jag somnade på datorn, vaknade, insåg att jag inte kunde skriva för att jag var så trött och satte väckarklockan på 5 för att jag skulle skriva då... Och ja, när klockan slog 5 satte jag mig upp i sängen och somnade sittandes... Helvete!

Men nu säger jag såhär, jag skiter i det här arbetet, fullständigt. Mamma tyckte att jag kunde stanna hemma och sova istället för att redovisa, men nej! Jag ska fan dit, läsa upp det lilla jag skrivit och jag skiter fullständigt i hur det går, fullständigt.

För att det här dagen kommer att suga vilket som, bara att idag tänker jag åka till pappa efter skolan och lägga mig och sova.

Har inte fått kaffe och inte cigg denna morgon så att jag är lite grinig... Därmed ska jag nu gå och göra mitt jävla pulverkaffe... byebye ppls.

Kommentarer
Postat av: diana

hej du, läs gärna min blogg och släng en kommentar.. ha de bra kram diana ! :)

2009-05-07 @ 08:02:07
URL: http://nementjena.blogg.se/
Postat av: Frida

Man vad fan Diana?! Jävla stalker! Hon har varit på min blogg också! Hon förföljer oss Cassandra!! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0