Drowning in concrete.

Skitlätt att plugga när tangentbordet strejkar?
Not.

Fungerar typ en minut, max, åt gången. Därefter strejkar den i typ 10 minuter, så jag tänkte passa på att blogga lite snabbt.

Idag ska jag plugga så gott det går utan tangentbord, ska skriva klart mitt jävla NO-arbete, läsa min jävla bok, skriva lite andra saker och kanske plugga lite matte. På tal om matte så fick vi tillbaka resultaten ifrån nationella i matte idag, jag låg mellan VG och MVG då han inte riktigt visste i och med att han inte hade räknat ihop mina MVG poäng än.
Mhm, är ganska stolt över hur det går i skolan även ifall jag inte pluggar.

Blev ingen middag igår, men det blev cola och cigg, nice (Y)
Orkade inte starta datorn när jag kom hem, hade inte sovit på hur länge som helst och jag hade även feber och så senare.

Men nu måste jag verkligen plugga när tangentbordet fungerar!
Eller ja.. Plugga och plugga, ska skriva lite saker.
Vaknade typ 4.30 imorse så jag vill gärna hinna sova lite inatt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0